DI i kolor korekcja
Multilab jest przygotowany do przyjęcia cyfrowych materiałów filmowych we wszystkich formatach wideo, w jakich pracują kamery filmowe. Materiał przed wgraniem na centralne macierze studia musi zostać skonformingowany do formatu wideo wymaganego przez oprogramowanie, na którym będą odbywały się prace postprodukcyjne.
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.
Aleksandra Staniszewska
W sali kinowej znajduje się stacja robocza do kolor korekcji oparta na systemie operacyjnym Linux wraz z oprogramowaniem DaVinci Resolve 16 oraz zaawansowanym panelem dla kolorysty. Studio współpracuje z profesjonalnymi kolorystami, którzy każdy nowy projekt traktują indywidualnie, niezależnie czy jest to reklama, czy film.
Zaprojektowane stanowisko to skalowalny system kolor korekcji wyposażony w dodatkowe cztery karty GeForce GTX 780i.
Do pracy zastosowano dwa typy podglądu materiału wideo i materiału filmowego oparte na monitorze podglądowym firmy Dolby Professional Reference Monitor PRM-4200 (przekątna obrazu 42”) oraz referencyjnym projektorze kinowym firmy Barco DP4K-P wraz z ekranem kinowym o wymiarach 5,30 m x 2,85 m z możliwością przeglądania materiału z rozdzielczością 4K.
Po zakończeniu prac nad projektem klient może otrzymać następujące pliki wyjściowe:
• cyfrowa kopia kinowa DCP master
• cyfrowa kopia kinowa DCP, kopia językowa w wersji z subtitles lub w wersji ze zmienioną ścieżką językową
• Master DVD, Blu-ray
• plik bezkompresyjny QT ProRes
• pliki MP4, QT
• plik DCDM
Multilab oferuje możliwość przetrzymania powstałych materiałów na okres ok. 6 miesięcy od zakończenia projektu.
W ofercie studia znajduje się także przygotowanie napisów początkowych i końcowych oraz podpisów językowych (subtitles).
Podejmujemy się również opracowania graficznego planszy do filmów, wizytówek, stopek itp.
Kontakt
Krakowski Park Technologiczny sp. z o.o.
ul. Podole 60
30-394 Kraków
NIP 675-11-57-834