Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Community management

Dowiedz się, jak zbudować aktywnie działającą społeczność wokół Twojej gry – weź udział w szkoleniu Community management!

 

O czym będziemy rozmawiać?
  • współpraca z influencerami
  • inspiracja z innych communities
  • rozwiązywanie problemów
  • wykorzystywanie AI w praktyce
  • networking – działanie na eventach
  • tworzenie wartościowego kontentu
  • wzajemna wymiana doświadczeń

 

Kiedy i gdzie:

21-22 września 2023, Krakowski Park Technologiczny (ul. Podole 60, Kraków)

Dla kogo?

community manager, community specialist, marketing specialist, copywriter, social media specialist

 

 

Koszt:

1050 PLN netto

Uwaga! Jeśli w całym cyklu Digital Dragons Workshops wezmą udział co najmniej trzy osoby z Twojej firmy – otrzymasz zniżkę w wysokości 20% na każde zajęcia!

 

 

Mentor

Adam Magdziak – posiada ponad 10 lat doświadczenia w branży gier i mediów. Wcześniej pracował w CI Games przy marketingu gry Sniper Ghost Warrior 3 oraz w Walkabout Games jako menedżer ds. marketingu i społeczności unikalnych i pionierskich gier. Obecnie w Different Tales zajmuje się wydawaniem, platformami, sprzedażą i promocją całego katalogu gier firmy.

 

Program

Dzień pierwszy

 

9.00

Wstęp

kilka słów o prowadzącym i zapoznanie się z uczestnikami

przedstawienie planu zajęć

[Prezentacja połączona z otwartą rozmową]

 

9.30

Czym jest community? Jak określić grupę docelową? Metody, narzędzia i platformy na pozyskiwanie community.

[Otwarta rozmowa, wymiana doświadczeń]


11.00

Efektywnie czy efektownie? Czy każda gra potrzebuje aktywnego community? Sposoby mierzenia swoich działań z community.

[Otwarta rozmowa, wymiana doświadczeń]

 

12.00

Zbudujmy piramidę, czyli o tym jak mówić o grze swojemu community i przygotować wartościowy content plan

[Warsztat, tworzenie piramidy wartości wybranego projektu]

 

13.00 – 13.30 Przerwa

 

13.30

Jak wyróżnić się wśród innych community, by gracze chcieli być częścią community naszej gry?

[Warsztat, praca na wybranym projekcie]

 

15.00

Eventy – w jaki sposób dotrzeć do zagorzałych fanów i nowych graczy na takich wydarzeniach?

[Prezentacja połączona z otwartą rozmową]

Dzień drugi

 

9.00

Hot topic – community, a praca ze sztuczną inteligencją. Do jakich rzeczy możemy wykorzystać narzędzia pokroju ChatGPT czy Midjourney?

[Otwarta rozmowa, przedstawienie przykładów]

 

9.30

Zabawa w strażaka, czyli jak gasić rozdmuchane problemy z grą?

[Prezentacja z niedawnymi przykładami z rynku, warsztat na wybranym projekcie]

 

11.00

Budowanie community, które będzie żyło własnym życiem. Jak gracze mogą wzbogacać nasze gry?

[Prezentacja połączona z otwartą rozmową]

 

12.00

Jak zbierać feedback od graczy? Skąd go czerpać i jak go wykorzystać?

[Warsztat, praca na przykładowych komentarzach i recenzjach od graczy]

 

13.00 – 13.30 Przerwa

 

14.00

Cross-promocja – jak działa? W jaki sposób zdobywać community innych gier?

[Otwarta rozmowa, przedstawienie przykładów]

  

15.00

Community a influencerzy. Jak optymalnie korzystać z tych naczyń połączonych?

[Otwarta rozmowa, wymiana doświadczeń]

Ta strona używa plików cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.