Dzień pierwszy
9.00
Wstęp
kilka słów o prowadzącym i zapoznanie się z uczestnikami
przedstawienie planu zajęć
[Prezentacja połączona z otwartą rozmową]
9.30
Czym jest community? Jak określić grupę docelową? Metody, narzędzia i platformy na pozyskiwanie community.
[Otwarta rozmowa, wymiana doświadczeń]
11.00
Efektywnie czy efektownie? Czy każda gra potrzebuje aktywnego community? Sposoby mierzenia swoich działań z community.
[Otwarta rozmowa, wymiana doświadczeń]
12.00
Zbudujmy piramidę, czyli o tym jak mówić o grze swojemu community i przygotować wartościowy content plan
[Warsztat, tworzenie piramidy wartości wybranego projektu]
13.00 – 13.30 Przerwa
13.30
Jak wyróżnić się wśród innych community, by gracze chcieli być częścią community naszej gry?
[Warsztat, praca na wybranym projekcie]
15.00
Eventy – w jaki sposób dotrzeć do zagorzałych fanów i nowych graczy na takich wydarzeniach?
[Prezentacja połączona z otwartą rozmową]
Dzień drugi
9.00
Hot topic – community, a praca ze sztuczną inteligencją. Do jakich rzeczy możemy wykorzystać narzędzia pokroju ChatGPT czy Midjourney?
[Otwarta rozmowa, przedstawienie przykładów]
9.30
Zabawa w strażaka, czyli jak gasić rozdmuchane problemy z grą?
[Prezentacja z niedawnymi przykładami z rynku, warsztat na wybranym projekcie]
11.00
Budowanie community, które będzie żyło własnym życiem. Jak gracze mogą wzbogacać nasze gry?
[Prezentacja połączona z otwartą rozmową]
12.00
Jak zbierać feedback od graczy? Skąd go czerpać i jak go wykorzystać?
[Warsztat, praca na przykładowych komentarzach i recenzjach od graczy]
13.00 – 13.30 Przerwa
14.00
Cross-promocja – jak działa? W jaki sposób zdobywać community innych gier?
[Otwarta rozmowa, przedstawienie przykładów]
15.00
Community a influencerzy. Jak optymalnie korzystać z tych naczyń połączonych?
[Otwarta rozmowa, wymiana doświadczeń]