Druga edycja w liczbach:
8 niezależnych studiów gamedev
6 dwudniowych zjazdów warsztatowych
10 konsultantów na feedback day
20 szkoleniowców
Opinie uczestników:
„Super przygotowanie, pomysł warsztaty, merytoryka, przydatność warsztatu nieoceniona.”
„Profesjonalizmu i doświadczenia więcej niż wody w Wiśle.”
Zobacz materiał z demo day zamykającego drugą edycję Inkubatora Digital Dragons
Mentorzy drugiej edycji:
Daniel Sadowski (Vile Monarch, ex-Nitreal Games)
Radosław Ratusznik (One More Level)
Magdalena Cielecka (Anshar Studios, ex-Artifex Mundi)
Robert Purzycki (WalkaboutGames)
Patryk Grzeszczuk (11 bit studios)
Jan Adryański (NVIDIA, youtuber)
Dawid Ciślak (Polyslash)
Beniamin Zwierzyński (Polyslash)
Łukasz Błaszczyk (Polyslash)
Joanna Buganik-Pałka (GOG.com)
Łukasz Hacura (Anshar Studios)
Marek Wylon (GameDesire, OneMoreGame.STUDIO)
Marta Adamska (GOG.com)
prawnicy z kancelarii Wardyński & Partners, m.in. Jakub Barański
Marek Markuszewski (Starward Industries)
Paweł Kopiński (Superbright VR, ex-Techland)
Michał Napora (32-33, ex-Techland)
Filip Szeląg (Techland)
Nika Darowska (11 bit studios)
Maria Borys-Piątkowska (Flying Wild Hog)
Tomasz Pruski (Techland)
Marcin Balicki (Video Games Legal)
Konstanty Kalicki (Thing Trunk)